poniedziałek, 22 lutego 2010

Burritos

W lodówce zostały mi ostatki po tortillach, z którymi musiałam coś zrobić, aby się nie zmarnowały. Podsmażyłam więc na patelni trochę mielonego drobiowego mięsa, do tego dodałam warzywną mieszankę, doprawiałam pomidorowym puree, winem i przyprawami do smaku..i wyszło mi smaczne burrito.



Składniki
  • 4 gotowe tortille
  • 250g mielonego mięsa drobiowego
  • olej do podsmażenia
  • 1/2 puszki siekanych pomidorów
  • 1/2 puszki czerwonej fasoli
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • duży strąk czerwonej papryki, pokrojonej w kosteczkę
  • gotowa salsa pikantna do smaku
  • 1/2 szklanki wina domowej roboty z czerwonej porzeczki
  • jarzynka, pieprz, czosnek granulowany do przyprawienia mięsa
  • ewent. przyprawa do tacos/burritos

Sposób przygotowania

Mięso podsmażamy na rozgrzanym oleju, doprawiamy przyprawami. Dodajemy do niego siekane pomidory i mieszankę warzywną. Całość dusimy na tyle długo, aby warzywa zmiękły i aby odparować nadmiar sosu. Na końcu dolewamy wino i ewentualnie doprawiamy do smaku salsą bądź przyprawami. Tak przygotowane nadzienie powinno być dość gęste, nie lejące. Podajemy na podgrzanych plackach tortilli. Zwijamy dowolnie.

Smacznego!

1 komentarz:

myniolinka pisze...

oj zjadłabym...