wtorek, 9 lutego 2010

International Pizza Day/Nasz Prywatny Festiwal Pizzy

Przepis na ciasto już był, przepis na pomidorowy sos wciąż ten sam - bo się sprawdzają i wyśmienicie smakują - tylko dodatki w nowych kompozycjach. Pizze zrobiliśmy aż 3 (półtora porcji ciasta podstawowego). I tak oto mieliśmy prawdziwy Festiwal Pizzy:) Moim udziałem było przygotowanie ciasta i sosu, Połówek zajął się dodatkami i ich rozplanowaniem na pizzach. I świetnie mu to wyszło. Każda kompozycja uwodziła smakiem.




Pizza Serowa
na pokryty sosem pomidorowym blat wyłożone zostały 4 rodzaje sera: gorgonzola, parmezan, mozzarella(II rodzaje: tarta podsuszana i z kulki), gouda

Pizza Mięsna
na pokryty sosem pomidorowym blat wyłożone zostały plastry bekonu, salami, całość lekko oprószona parmezanem

Pizza Mix
na pokryty sosem pomidorowym blat wyłożone zostały plastry bekonu, salami i mozzarelli w kulce





10 komentarzy:

gosiaa99 pisze...

Piękkne pizze :) Ja się jutro do pracy zabieram:)

Dziwnograj pisze...

Mmmm :) Rzeczywiście, wyszły świetnie ;) Też kiedyś robiłam pizzę i o dziwo była na prawdę dobra.
Domowe pizze są pyszne ;)

Dziwnograj pisze...

Mmmm :) Rzeczywiście, wyszły świetnie ;) Też kiedyś robiłam pizzę i o dziwo była na prawdę dobra.
Domowe pizze są pyszne ;)

kasiaaaa24 pisze...

Ledwo sie przebudziłam a już mam ochotę na pizzę :) Świetnie wygląda :)

Kasia Fiołek pisze...

Toż to prawdziwa wyżerka! :) Pizze wyglądają niezwykle apetycznie. Znowu mam ochotę coś zjeść. :)

ilka_86 pisze...

uwielbiam pizzę domowej roboty!!!:) Twoja bardzo apetycznie się prezentuje:)

zebrra pisze...

Piękne... zrobiłam się głodna :)

reve82 pisze...

my również domową pizzę uwielbiamy...a teraz odkąd mamy kamień do pieczenia to jakoś częściej się ją robi:)bo taka smakowita jest ta chrupiąca skórka:)

majka pisze...

Prawdziwa pizzowa uczta. Moge sie wprosic na kawaleczek? :) Koniecznie musze i ja wyprobowac swoj kamien i upiec taka pizze :))

magda k. pisze...

cudne pizze :) jaki wybór :)